Petr Jahoda Petr Larysch

9.-15.10.06

Trénink Jahy

Pondělí R,R,SBC, R, 10x výběh krátkého kopce, 3x30m,3x60m uvolněně, 5x150m, amortizační odrazy 10x6 přek. snožmo, 5x5 žabák, protahování, výklus
Úterý R,R,SBC, R, skipink pozadu 5x 30m, 8x 300m 50´´ i.3´,
Středa  Fartlek
Čtvrtek Klus 3km, 2x SBC aspoň 15 min i s kotníkama v pohybu, rovinky, člunkový běh 4x (5x15m - tam-zpátky-tam-zpátky-tam), žabáky 4x 5, metkalfy 4x 10 posilování břicho, angličáky 3x10,  výskoky na vyvýšenou plochu, výklus, protahování
Pátek R,R,SBC,R, nízký start 8x 30m, běhání s tahačem ,  5x 150m 21´´ i mezichůze, výklus, protahování
Sobota R,R, SBC, R, 4x 1km 4´-3:50 i. 3-4´na tep 120, výklus
Neděle volno

2.-8.10.06

 

Pondělí R,R, SBC,R, 2x 50m uvolněně, 5x 50m skokový běh, 5x 60m rozloženě po 20m, , 3x 100m rozloženě, 4x 200m volně 32´´, výklus, protahování
Úterý R,R,SBC, R, 5x 500m 1:45 min i 3-4´, posilování břicho, záda, protahování, výklus
Středa  volno
Čtvrtek Klus 3km, 2x SBC aspoň 15 min i s kotníkama v pohybu, rovinky, člunkový běh 4x (5x15m - tam-zpátky-tam-zpátky-tam), žabáky 3x 5, metkalfy 4x 10 posilování břicho, angličáky 3x10,  výskoky na vyvýšenou plochu, výklus, protahování
Pátek R,R,SBC,R, starty z poloh 8x 30m, 4x 50m rozloženě 20-20-10 ,  5x 150m 21´´ i mezichůze, výklus, protahování
Sobota Fartlek
Neděle Posilovna - výskoky schodů 3x5, trh40kg  5x5 , podřep - výskok 40kg 4x 10, výrazy 20kg 4x 20, kotníky stroj 75kg 6x 40, výstupy30kg 4x 7+7, shyby 3x8, břicho záda hodně, protahování 5x 20-skok LP, výklus

25.9.-1.10.06

 

Pondělí R,R, SBC,R, 5x 20m výběh do kopce, 5x 30m, 4x 60m švihově, 2x 120m rozloženě, 2x 200m 28´´ uvolněně, 3x4 žabáky, výklus, protahování
Úterý R,R,SBC, R, 8x 300m, posilování břicho, záda, protahování, výklus
Středa  volno
Čtvrtek Klus 3km, 2x SBC, 3x 3 spojované rovinky, 5x 50m skokový běh, žabáky 3x 5, metkalfy 4x 10, kotníky v pohybu, posilování břicho, angličáky 3x10,  výskoky na vyvýšenou plochu, výklus, protahování
Pátek R,R,SBC,R, starty z bloku 8x 30m technika, 5x 60m (rozloženě po 20m), 3x 50m (rozloženě 20-20-10), 5x 150m 21´´ i mezichůze, výklus, protahování
Sobota Fartlek
Neděle Posilovna - výskoky schodů 3x5, trh40kg  5x5 , podřep - výskok 40kg 4x 10, výrazy 20kg 4x 20, kotníky stroj 75kg 6x 40, výstupy30kg 4x 7+7, shyby 3x8, břicho záda hodně, protahování 5x 20-skok LP, výklus

18.-24.9.06

 

Pondělí  
Úterý  
Středa  
Čtvrtek  
Pátek Klus v lese 30 min volně, posilování břicho, záda, protahování
Sobota Fartlek
Neděle Posilovna - výskoky schodů 3x5, trh40kg  5x5 , podřep - výskok 40kg 4x 10, výrazy 20kg 4x 20, kotníky stroj 75kg 6x 40, výstupy30kg 4x 7+7, shyby 3x8, břicho záda hodně, protahování 5x 20-skok LP, výklus

8.-14.5.06

 

Pondělí R,R,SBC, R, překážky na 400m náběh + 5 překážek, výklus, břicho, protahování
Úterý volno
Středa  
Čtvrtek  
Pátek  
Sobota  
Neděle  

1.-7.5.06

 

Pondělí volno
Úterý kontrolní závody Třinec 100m 11,67, štafeta 43,87
Středa volno
Čtvrtek volno
Pátek volno
Sobota volno
Neděle R,R,SBC, R, 5x 150m, posilování, protahování, výklus

24.-30.4.06

 

Pondělí R,R,SBC, R,  nízký start, výklus, protahování
Úterý Zahajovací závody Třinec
Středa R,R,SBC, R, břicho, protahování
Čtvrtek volno
Pátek  
Sobota volno
Neděle klus

17.-23.4.06

 

Pondělí

volno

Úterý volno
Středa volno
Čtvrtek přijímačky
Pátek volno
Sobota klus
Neděle volno

10.-16.4.06

 

Pondělí

R,R,SBC,R, 8x 300m s i2´,výklus , protahování

Úterý volno
Středa skákání o tyči 4.ZŠ
Čtvrtek R,R, SBC, R, přeběhy překážek na 3 kroky, výběhy strmého kopce10x, skokový běh v kopci 5x, aquavak v pohybu, kotníky, 5x 200m, výklus
Pátek R,R,SBC, R, Amortizační odrazy 10x 7 překážek, 5x 300m i. mezichůze, gymnastika
Sobota volno
Neděle R,R,SBC, R, 3x 500m, 3x 300m s překážkama 8.-11., výklus

3.4.-9.4.06

 

Pondělí

R,R,SBC,R, 8x 300m s překážkama (400m -7.-11.přek)53´´ i. 4´,výklus , protahování, sauna

Úterý volno
Středa R,R,SBC, R, výběhy schodů, skokový běh, výběhy z polonízkého startu, 5x 30m, 5x 50m s ostrým výběhem a uvolněným doběhem, posilování - výrazy, shyby, břicho, přední stehna, protahování
Čtvrtek R,R, SBC,R, 4x (400m - 200m) i2,5´75´´/34´´, výklus, kotníky, výpony stroj, břicho
Pátek R,R,SBC, R, překážky na 1 krok ( 91cm 8stop ), 5x 100m s tahačem, výstupy, kotníky, 3x 150m volně, výklus
Sobota volno
Neděle R,R,SBC, R, kopce

27.3.-2.4.06

Pondělí

Klus 5km, technika přeběhu překážek na 5 kroků, výklus,protahování, sauna

Úterý volno
Středa R,R,SBC,R starty, skok o tyči, amortizační odrazy, protahování
Čtvrtek Posilování
Pátek R,R, SBC, R, nízký start, tahač 6x 60m, kopce 40m výběhy, skokový běh v kopci, odrazy amortizační v parku, překážky překročování, přelézačky, rovinky, výklus
Sobota volno
Neděle kopce 8x 150m

20.-26.3.06

 

Pondělí

R,SBC,R,technika přeběhu překážek na 5 kroků, 4x ( 200m-150m) volně i. mezichůze, výklus,protahování, sauna

Úterý R,R,SBC, kotníky, rovinky technika běhu, běžecká cvičení, skokový běh,5x120m volně, výklus
Středa R,R,SBC, R, kotníky snožmo v pohybu vzad, 7x 300m 54´´ i.3´, výklus
Čtvrtek Posilování
Pátek R,R,SBC, R, rychlost, kotníkové odrazy, běh s odporem, 5x200m vyběhání
Sobota volno
Neděle R,R,SBC, R, kopce 8x150m s mezichůzí, výklus

13.-19.3.06

 

Pondělí basket,R,SBC,R,technika běhu, padavé starty, běžecké cvičení, amortizáky, 6x 200m mezichůze 32´´, výklus,protahování
Úterý R,R,SBC, kotníky, rovinky 2x( 500-300-400) 1:´50-52´´-1:15 pauzy 3´-2´-3, výklus
Středa R,R,SBC,R, posilovna - trh do 50kg, výrazy 20kg, podřep -výskok 50kg, výpony 80kg, přední stehno s lančem, břicho, kliky, shyby, protahování
Čtvrtek  R,R,SBC,R, schody 10x skokový výběh, 5x30m 4x60m rozloženě, 1x 60m stupňovaně, 5x60m s tahačem, výklus
Pátek  R,R,SBC,R, překážky na 3 kroky (91cm), výrazy s činkou, žabák na schodech, balanční plošina, gymnastika
Sobota klus
Neděle   R,R,SBC, R, 3x 1000m i 3´, tempo 3:45 - 3x500m i3´tempo 1:45, výklus

23.-29.1.06

R,SBC,R,technika přeběhu překážek na 5 kroků, 4x ( 200m-150m) volně i. mezichůze, výklus,protahování, sauna

Pondělí basket,R,SBC,R,protahování
Úterý volno
Středa R,R,SBC,R, nízký start, protahování, uvolňování zad, posilování břicho
Čtvrtek volno
Pátek basket,protahování, uvolňování, gymnastika
Sobota volno
Neděle volno

16.-22.1.06

 

Pondělí Pomoc při Beskydské laťce
Úterý 5x200m uvolněně
Středa R,R,SBC,R, nízký start, protahování, uvolňování zad, posilování břicho
Čtvrtek volno
Pátek protahování, uvolňování
Sobota Rozcvičení
Neděle Krajský přebor Ostrava tunel 60m 7,39 100m 11,57

9.-15.1.06

 
Pondělí R,R,SBC, rovinky, nízký start, uvolněný 50m úseky, překážky na 1krok, amortizační odrazy, protahování, posilování, břicho, protahování, výklus,sauna
Úterý R,R,SBC,R, 8x 100m uvolněně, Posilovna: trh 30kg - 40kg-50kg-55kg-57,5kg-60kg už nedal. kotníky,břicho, záda, běžecké ruce. protahování
Středa volno
Čtvrtek R,R,SBC,R, kotníky, kankán..., 2x60m, 2x80m, 2x120m, výklus, protahování
Pátek protahování, balance step, uvolňování
Sobota Rozcvičení
Neděle Zahajovací závody Ostrava tunel

2.-8.1.06

 

Pondělí R,R,SBC, rovinky, záda-zpevňování, rychlostní cvičení, běžecké odpichy, skipink s přechodem do běhu, běh s odporem, amortizační odrazy10x 5 přek., 10x žabák do schodů, výklus
Úterý R,R,SBC,R, posilování dynymika - trh, výrazy, kotníky, podřep - výskok, posilování s lančem přední a zadní stehna, břicho, záda, 5x 200m, výklus, protahování
Středa R,R,SBC,R,  nízké starty, běh s tahačem, výklus
Čtvrtek R,R,SBC, 5x 2 spojované rovinky, posilování: kotníky, břicho, záda, shyby, benče, protahování
Pátek R,R,SBC s tahačem, rovinky, výběhy z polonízkého startu uvolněně, přelézačky na překážkách, odhody medicinbalem, protahování, výklus
Sobota volno
Neděle R,R,kotníková SBC, 8x 200m volně, protahování

19.-25.12.05

 
Pondělí R,R,SBC, rovinky, starty z poloh, testík skok z místa, trojžabák, z dřepu přes hlavu, auty, z dřepu popředu, koule z místa
Úterý R,R,SBC,R, posilování dynymika - trh, výrazy, kotníky, výstupy, podřep - výskok, břicho, záda, výklus
Středa R,R,SBC,R,  nízké starty, amortizační odrazy na přek. posilování, výklus
Čtvrtek volno
Pátek fotbálek, basket,
Sobota klus
Neděle volno

12.-18.12.05

 

Pondělí R,R,SBC, rovinky, starty z poloh, překy na 3 kroky, vysoký skipink, žabáky, posilování záda - břicho
Úterý R,R, trh 30kg, výrazy do střihu 20kg, podřep výskok 50kg, výpony 70kg, dřep s nohou zapřenou špičkou na lavičce 20kg, břicho, záda, protahování, 5x 200m volně
Středa R,R,SBC hodně cviků, R, výrazy, 10x schody na max, 10x 60m pneumatika, 5x 100m uvolněně na počítání kroků, výklus
Čtvrtek R,R,SBC, 8x 150m , výklus
Pátek R,záda, posilování,R,SBC,R, starty z poloh, výrazy 10kg, činka v pohybu s vakem, amortizační odrazy, rovinky s meziklusem, výklus
Sobota volno/ bazén
Neděle R,R,SBC, R, 8x 300m tepy 180/120, výklus, protahování
   

5.-11.12.05

 

Pondělí volno
Úterý volno
Středa R,R,SBC, posilovna: trh, výrazy, výstupy, záda, břicho, protahování
Čtvrtek R,R,SBC, rovinky s meziklusem, posilování, záda, výklus
Pátek R,R,zpevňování zad, SBC, rovinky, starty z poloh, překážky na 1krok, protahování
Sobota R,R, Rovinky, posilovna, zpevňování, sedy, břicho, záda, výrazy, protahování
Neděle volno
   

28.11-4.12.05

 

Pondělí R,R,SBC, rovinky, starty ze skipinku, prkýnka přeběhy, amortizační odrazy, vertikální výskoky, skipinkové cvičení,
Úterý R,R,SBC hodně cviků, rovinky, 10x 300m 52-47´´i tep 120, výklus
Středa R,R,SBC, R, dynamické posilování, trh - technika lehká kila, výstupy s výskokem nízká bedna, výrazy, výpony, břicho, záda, podřep 70 a 80kg, protahování
Čtvrtek R,R,SBC, rovinky, poskočný klus, 5x 60m s tahačem, 5x 80m s tahačem, 5x 150m rozloženě po 30m výklus
Pátek R,R, zpevňovací cviky vak, SBC, padavé starty, překážky na 1 krok, poskočný klus s vakem, zpevňování s vakem, žabák na schodech, protahování
Sobota volno
Neděle R, R, SBC, 4x (600 - 500), výklus
   

21.-27.11.05

 
Pondělí Fartlek
Úterý R,R,SBC, rovinky, kotníkové odrazy, kankán v pohybu, vertikální odrazy, dynamický poskočný klus, kolesa, 10 x 150m 24´´ i.mezichůze, výklus, posilování břicho, záda, protahování
Středa R,R,SBC, rovinky, posilovna: trh 30kg-technika, dřep.50 a 60kg 5 sérií, výstupy vysoko 30kg 3x 10+10, výpony stroj 75kg, kotníky 30kg 5x30, břicho, záda, klliky, pulover, 5x 200m 34´´, výklus
Čtvrtek R,SBC s meziklusem 15min, kotníkové odrazy, 3-4x (500 - 1000m)1:45/3:50, výklus
Pátek R,R,SBC, R, 5x 30m, 5x 60m,
Sobota bazén
Neděle fartlek

14.-20.11.05

 

Pondělí R,R,SBC,R, nízký start 8x 30m, skokový běh 50m, 5x 60m rozloženě, 5x 150 rozloženě (po 50m), dřepy, kotníky, posilování břicho, záda, protahování, výklus
Úterý R,R,SBC,R, 4-5x (500-300)i3´/4´ 1:45/ 50´´, výklus, protahování
Středa R,R, SBC, R, 5x 30m kolesa, 5x 30m kotníky, 6x 80m 90% úsilí, 5x 30m skipink pozadu, 6x 7 žabáků, 6x 100m uvolněně, protahování, výklus
Čtvrtek R,R, SBC, R, posilovna - přemístění 50kg 4x5, výstupy 30kg 3x 10+10, kotníky 30kg 5x30, dřepy 40kg 4x10, výpony stroj 75kg 5x 20, přednožování - stroj10kg 5x 10, břicho 5x ?, shyby3x?, záda hodně, výklus
Pátek R,R,SBC,R, 10 startů z poloh, amortizační odrazy 10x 6, SBC s odporem, žabáky do schodů, 5x 150m výklus
Sobota bazén
Neděle Posilovna - přemístění 40kg5-50kg2-60kg-65kg-70kg, výstupy30kg 3x 10+10, legpress 75kg 5x10, kliky 5x10, břicho, záda, přednožování stroj 20kg 5x 10, přítahy v leže na lavičce 20kg 4x 20, benč 50kg 3x 10, kotníky 30kg 5x30
   

7.-13.11.05

 

Pondělí R,R,SBC,R, přeběhy 6 přek 91cm (12,5m/5 kroků), rychlostní cvičení, 4x 50m skokový běh, 6x 60m rozloženě po 20m, , dřep, kotníky, břicho medicinbal, spojované rovinky, protahování
Úterý R,R,SBC, R, rychlostní cvičení, pneumatika, posilování aquavak, 5x 400m volně 70´´i 2´, protahování, výklus
Středa R,R,SBC, amort. odrazy, 8x 300m 50´´ i.2-3´, výklus, protahování
Čtvrtek fartlek 8km
Pátek R,R,SBC,R, překážky v chůzi, 12x 200m 31´´ i 2,5, posilování vršek, výklus
Sobota Ŕ,R,SBC, R, 10x 200m v kopci, výklus, protahování
Neděle volno
 

 

31.10-6.11.05

 

Pondělí R,R,SBC,R, přeběhy 6 přek 91cm (12m/5 kroků) 6x 60m, 4x 80m , 5x 150m (22´´)výklus, protahování,
Úterý R,R, SBC, R, amortizační odrazy 10x 6př. snožmo(2.díra), schody, 3x 20+20 činka v pohybu, posilování: výstupy, medicinbal, výpadová chúze pozadu, zadní stehna lanč, 8x 100m s meziklusem, protahování
Středa R,R,SBC,R, 5x 1km4´i.3´, výklus, protahování 
Čtvrtek R,R,SBC, 8x 10m krátký prudký kopec posilování kruháč, protahování, výklus
Pátek R,R,SBC,, SBC s expanderem, R, starty z poloh, výběhy krátkého kopce, 5x člunkový běh , 3x (300 - 200), výklus, protahování
Sobota R,R, SBC v kopci, kopce 12x 150m mezichůze, kotníky 400, protahování, výklus
Neděle volno
  Pozn. je třeba věnovat pozornost regeneraci

24.-30.10.05

 

Pondělí VT Štrbské pleso
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle
   

17.-23.10.05

 

Pondělí R,R,SBC,R, starty z kleku 8x 30m, rozkládané úseky do 60m, amort. odrazy ,pneumatika 8x 50m , výklus, protahování,
Úterý R,R, posilovna - kruhový trénink 3kola, výklus
Středa R,R,SBC,R, nás.odrazy LL, PP, LP, 5x 300-200m, kotníky, výklus, protahování 
Čtvrtek R,R,SBC, kopce 10x 120m, posilovna výstupy, dřep, zpevňování, kotníky, výpony, protahování, výklus
Pátek R,R,SBC,R, 5x60m, skipink.cvičení, schody, výpadová chůze, žabáky protahování, výklus
Sobota odjezd na Štrbské pleso
Neděle VT Štrbské pleso
   

10.-16.10.05

 

Pondělí R,R,SBC,R, padavé starty, 5x 60m, 4x 80m, nás. odrazy L-P a L-L P-P,5x 150m , výklus, protahování,
Úterý R,R,SBC,R, 8x 300m i.3´, nebo tep 120, výklus, protahování
Středa R,R,SBC s medicinbalem,R, kopce 8x 50m, cvičení s vakem (8kg) poskoky, výpadová chůze vpřed i vzad, výklus, protahování 
Čtvrtek R,R, posilovna - kruhový trénink 3kola, výklus
Pátek R,R,SBC,R, rychlostní cvičení, běžecké cvičení s odporem, schody, protahování, výklus
Sobota  Fartlek 8km
Neděle volno